ארון כיבוי אש

על ארון לכיבוי אש

חברתנו מתמחה בתכנון, ביצוע ומתן שירותי אחזקה לכל הסוגים של מערכות כיבוי אש, החל בחדרי משאבות והתקנת מז"חים ועד דלתות חסינות אש וארונות כיבוי אש. אנו מבצעים עבודה יסודית הכוללת גם אספקה מלאה של ציוד בטיחות באש כמו מטפים, שילוט, גלאי עשן, מזנקים, זרנוקים וארון לכיבוי אש עם כל הציוד המחויב על פי תקן וציוד נוסף. זאת בנוסף לשירותי תחזוקה בכל היקף לפי צרכי הלקוח, הניתנים בפריסה ארצית על ידי אנשי צוות בעלי ניסיון רב בתחום.

ארונות אש כחלק מעמדת כיבוי

על פי תקן 1220 ותקנות התכנון והבנייה יש לעמוד בדרישות ספציפיות על מנת לקבל היתר בנייה ורישיון עסק. בין היתר יש להתקין עמדות כיבוי הכוללות את כל ציוד הכיבוי הדרוש, כאשר במבני ציבור ובבניינים חדשים יש להציב את העמדה בכל קומה עם שילוט מואר בחשיכה. בעמדה יהיה ארון כיבוי אש אדום ובולט עם ציוד מיגון אש, גלגלון כיבוי ומטף אבקה. את העמדה צריך להתקין במקום גלוי לעין ונגיש לכל אדם, וכמו כן יש לבצע בדיקות תקופתיות לתקינות של הציוד. כמובן שהמטרה של העמדה היא לאפשר פעולה יעילה ומהירה במקרים של שריפות על ידי אנשים עוד לפני שמגיעים למקום כוחות הכיבוי.

אם כן, בתוך ארון לכיבוי אש צריכים להיות מספר פריטים שלעיתים משתנים בהתאם למאפייני המבנה. ראשית צריך להיות בו צינור כיבוי עשוי מפוליאסטר ומחברים ממתכת שמאפשרים חיבור לברזים מרכזיים. הצינור מגולגל בארון ועליו להיות מתאים להזרמת המים לאזורי המבנה. כמו כן, בארון יהיה מזנק שמאפשר לבחור בין התזת המים בריסוס או בסילון, וכן גלגלון שמחובר באופן קבוע לארון ומחזיק את צינור הכיבוי באופן מאורגן ומסודר. מעבר לכך חברתנו תייעץ לגבי הכנסה של מרכיבים נוספים בתוך ארונות כיבוי אש, למשל סוגים שונים של מטפים גדולים המתאימים למפעלים, או מדפים קטנים המתאימים למשרדים ובתי עסק.

 

ארון כיבוי אש איכותי ואמין

ברגע ששריפה מתפרצת כל רגע הוא קריטי, וחשוב מאוד שאנשים במבנה יוכלו להגיב בצורה מיידית ויעילה. ארונות כיבוי אש הם הציוד הכי מוכר לציבור עבור מטרה זו, ומאפשרים שליפה מהירה ופשוטה של מטפים וצינורות המאוחסנים בהם. לפיכך הכרחי שהארון יהיה איכותי מתוצרת יצרנית ידועה בתחום, ומותקן במקום נגיש ומוכר למי ששוהים דרך קבע במקום. זאת בנוסף לביצוע בדיקות כמחויב בתקן 1928 ולשמירה על תחזוקה ותקינות בשוטף.
כאשר אתם מזמינים ארון כיבוי אש מחברתנו תוכלו להיות בטוחים שפנים לחברה אמינה ורצינית העומדת בכל דרישות התקן. חברתנו מחויבת לפעול בסטנדרט גבוה ביותר של רמה מקצועית, של בטיחות ושל איכות השירות עם מוצרים תקניים והתאמה פרטנית לצרכים של כל מבנה ולקוח, מאפייני הפעילות במקום, התקנים והוראות החוק הרלוונטיות. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם לייעץ לגבי בחירת ארון לכיבוי אש מתאים.

לפרטים נוספים על ארונות כיבוי אש ולקבלת שירותי תכנון, התקנה, ייעוץ ואחזקה לאורך זמן, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של חברתנו טלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם