בדיקת אינטגרציה כיבוי אש

בכל מבנה עסקי, מסחרי או ציבורי, מותקנת מערכת כיבוי אש שלרוב מורכבת מכמה וכמה שכבות. שכבות אלה כוללות אמצעים לגילוי אש ועשן, אמצעים לכיבוי אש ועשן, אמצעי מיגון כמו דלתות אש או מדפי אש, אמצעים לשחרור עשן, גנרטורים, מערכות להפסקת אוורור ומיזוג אוויר וכן הלאה. בדיקת אינטגרציה כיבוי אש היא בדיקה שאותה חייב כל עסק ומבנה ציבור לבצע אחת לתקופה על פי הוראות בטיחות האש של רשות הכבאות וההצלה בישראל. הבדיקה בוחנת למעשה את התקינות של כל מערכות האש במבנה בצורה אינטגרטיבית ושלמה, על מנת להבטיח את תקינות פעולתן בזמן אמת.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מה כוללת בדיקת אינטגרציה?

מערכות כיבוי אש מודרניות הן מערכות המורכבות מכמה וכמה חוליות, כשכל חוליה בשרשרת הכיבוי היא קריטית ליעילות הכיבוי. כך למשל, אם במבנה מותקנת מערכת גילוי אש אך המערכת לא תפעל בצורה תקינה בזמן אמת, הרי שלא תהיה אף מערכת שתפעיל את שרשרת הכיבוי הנדרשת. אותו כנ"ל ניתן להגיד גם לגבי מערכת הכיבוי עצמה (ספרינקלרים למשל) ואותו כנ"ל ניתן להגיד גם לגבי האלמנטים הפאסיביים כמו מדפי אש ודלתות אש, שבזמן אמת יכולים להפוך למצילי חיים ממש. בדיקת אינטגרציה כיבוי אש היא בדיקה מקיפה שכוללת למעשה בדיקה של כל רכיבי בטיחות האש בכיבוי מראשון מדפי האש ועד אחרון החיישנים במערכת גילוי האש ואחרון המתזים במערכת הספרינקלרים.

מי מבצע את הבדיקה?

בדיקת אינטגרציה כיבוי אש מבוצעת אך ורק על ידי אנשים שהוסמכו לכך על ידי רשות הכבאות וההצלה בישראל. במסגרת הבדיקה נשלחים יועצי בטיחות אש למבנה הלקוח, שם נבחנת תכנית הכיבוי של המקום, מבוצעת בדיקה תפקודית של המערכות וכן נבחנים הפרוטוקולים להפעלת מנגנוני הכיבוי בזמן אמת. יועץ בטיחות האש אמור לוודא שהכל תקין ואם קיימים ליקויים, עליו להנחות את הלקוח ולסייע לו לתקן אותם. בכדי להבטיח שהפעולה תתבצע בצורה מהירה וקלה בכל פעם שיש לבצע אותה (בתדירות הקבועה בחוק), רצוי לעבוד עם גורם מקצועי אחד שמלווה אתכם לאורך זמן ומכיר את המערכות שלכם לפני ולפנים.

חברת א.ת מיגון היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום בטיחות האש, ומציעה מגוון שירותי בדיקה למערכות כיבוי אש ובכלל זה גם בדיקת אינטגרציה כיבוי אש. בא.ת מיגון תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע מיומנים, בעלי כל ההסמכות הרשמיות הנדרשות ובעלי ניסיון רב בכל סוגי מערכות הגילוי וכיבוי האש. לפרטים נוספים על שירותי החברה, פנו אלינו עוד היום בטלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם