ברז הסנקה ספרינקלרים

מה זה ברז הסנקה ספרינקלרים

מערכת ספרינקלרים היא מערכת שמיועדת להיכנס לפעולה באופן אוטומטי או ידני כאשר פורצת שריפה או נוצר סיכון אש משמעותי. מערכת הספרינקלרים מתוכננת כך שהמים יוזנו אליה דרך מערכת המים העירונית, אלא שלחץ המים במערכת המים העירונית הרגילה אינו מספיק בכדי להבטיח את פעולת הספרינקלרים בצורה יעילה. לשם כך, חייבת כל מערכת כיבוי אש ובכלל זה גם מערכת ספרינקלרים להיות מחוברת לברז הסנקה המזין אותה במים מהמערכת העירונית אך בלחץ גבוה הרבה יותר. מה זה ברז הסנקה ספרינקלרים והאם זה חובה? על כך נדבר בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

 

אז מה זה ברז הסנקה ספרינקלרים?

אפשר להניח כמעט בוודאות שיצא לכם לראות לא מעט ברזי הסנקה בחייכם, אם כי מעולם לא ידעתם לעשות את החיבור בין השם ובין הברז. ברז הסנקה הוא אותו ברז שניתן לראות ברחוב, צבוע בצבע אדום ובעל פתח בעל תבריג מיוחד. המדובר בברז אליו יכולה להתחבר כבאית בכדי לקבל זרם קבוע של מים לכיבוי שריפה. הייחודיות של ברז זה נובעת מרמת הלחץ שבה יוצאים ממנו המים, רמת לחץ שעומדת על כ-350 קילופסקל וגבוהה הרבה יותר מלחץ המים בברז רגיל. ברז הסנקה ספרינקלרים הוא בדיוק ברז כזה, שאליו מחוברת מערכת הספרינקלרים כמקור שמזין אותה במים בשעת שריפה. הברז מבטיח שהמים יסופקו בלחץ המתאים שיבטיח זמינות מידית, רציפה ומלאה של מים בכמות הנדרשת ובכל רחבי המבנה.

 

האם חובה להתקין ברז הסנקה?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן. מערכת ספרינקלרים היא מערכת בטיחות אש וככזאת עליה לעמוד בתקני בטיחות האש שמגדירה רשות הכבאות בישראל. על פי תקנים אלה, חייבת כל מערכת ספרינקלרים להתחבר לברז הסנקה ייעודי שיספק לה את המים בלחץ הנדרש, ולא ניתן לחבר אותה לכל מקור מים סטנדרטי. חובה זו היא קודם כל בטיחותית, קרי חובה שמבטיחה שברגע האמת, ימלאו הספרינקלרים את תפקידם בצורה מלאה ובהמשך לכך היא גם חובה רגולטורית, קרי חובה שחייבים לעמוד בה על מנת לקבל את אישור הרשויות.

חברת א.ת מיגון מתמחה באספקת כל סוגי האמצעים, הרכיבים והמערכות לכיבוי אש על פי כל התקנים המחמירים ביותר של בטיחות אש. בא.ת מיגון תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי ברז הסנקה ספרינקלרים בהתאמה לכל סוגי מערכות הספרינקלרים ועל פי כל התקנים המחייבים. להזמנות ופרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם