התקנת מערכת גלאי עשן

התקנת מערכת גלאי עשן

חברתנו מספקת מזה שנים פתרונות כיבוי אש מקצועיים ואמינים הכוללים את כל מרכיבי המערכות וציוד כיבוי נוסף. בין היתר אנו מספקים שירותי אספקה, התקנה, בדיקות, תחזוקה, ייעוץ ותכנון של כל הציוד לכיבוי אש, לרבות אספקת ציוד בטיחות, שילוט, מטפים, גלאי עשן, ארונות כיבוי אש, זרנוקים, מטפים וכן הלאה. את השירות אנו מספקים בפריסה ארצית עם אנשי צוות בעלי ניסיון רב בתחום, המכירים היטב את התקנים הרלוונטיים, המערכות ודרישות הרשויות.

 

התקנה של גלאי עשן

התקנת מערכת גלאי עשן הינה קריטית עבור גילוי מוקדם של שריפות ופעילות תקינה של מערכת כיבוי האש, המונעת ככל הניתן פגיעה ברכוש ובחיי אדם. מחקרים רבים מוכיחים כי שככל שגילוי שריפה נעשה מוקדם יותר ומוביל לנקיטת פעולות נכונות, כך נחסכים נזקים ואסונות. מטבע הדברים, מערכת גלאי עשן אינה פועלת לבד ומחוברת לאמצעים כמו ספרינקלרים, רכזת המפעילה את האזעקה ומחייגת לרשות הכיבוי, ועוד.
חשוב להבין כי התקנת מערכת גלאי עשן מצריכה תכנון מקדים על מנת להתאים אותה למרחב. כך למשל, יש לבחון את השימוש בגלאי עשן על טכנולוגיית יוניזציה, גלאי עשן המבוססים על קרן לייזר, גלאים המגיבים לחום ולהבות. כמו כן יש לקחת בחשבון את מאפייני המרחב, צורתו וגודלו שכן ברור שמערכת המיועדת למרכז מסחרי תהיה נרחבת יותר ובעלויות גבוהות יותר מאשר מערכת גילוי עשן המיועדת לבית פרטי. מעבר לכך חובה לבדוק את התקנים הרלוונטיים עבור הבית או בית העסק ואת דרישות רשות הכבאות.
בהתאם לכל הפרמטרים הללו ונוספים מכינים תוכנית מקדימה לגבי מיקומו של כל רכיב ולגבי החיבורים בין הרכיבים, הרכזת אמערכות תומכות כמו מערכת החשמל. לאחר מכן יש לבצע את ההתקנה בצורה מקצועית וקפדנית בהתאמה מושלמת לתוכנית ולבצע בדיקות תקינות. חשוב להדגיש כי רק חברה בעלת הסמכה על ידי רשות הכבאות להתקנות מערכות גילוי עשן ואש יכולה לבצע את המלאכה.

לפרטים נוספים על מערכת זיהוי עשן ולקבלת שירותי תכנון, התקנה, ייעוץ ואחזקה לאורך זמן, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של חברתנו טלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם