התקנת ספרינקלרים מחיר

התקנת מערכות ספרינקלרים

מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש הן רכיב מרכזי וחשוב במערכת הגנת האש של בניינים ציבוריים, מסחריים וביתיים. בדרך כלל המערכת מותקנת בתקרות המבנה או בקירות צד, ובנויה ממספר חלקים  (מקור מים ראשי, צנרת חלוקת מים וראשי מתזים). הספרינקלר (מתז) מתיז מים באופן אוטומטי כאשר מתגלה שריפה, המתז אינו מופעל על ידי עשן, אלא בעקבות עליית הטמפרטורה בחלל. במקומות בהם מאוחסן ציוד רגיש ויקר (חדרי מחשבים, מעבדות וכו'), נהוג להתקין מערכת משולבת המופעלת כאשר יש שני טריגרים להפעלה (עשן וחום)

למידע נוסף לחצו כאן

מערכות ספרינקלרים קיימות כבר מאז סוף המאה ה -19, ויעילותן הפכה אותן לאחד הכלים היעילים ביותר לצמצום נזקי השריפה בחיי אדם ורכוש. כיום, מערכות ספרינקלרים נמצאות בשימוש נרחב בכל רחבי העולם, למעלה מ-40 מיליון ראשי ספרינקלרים מותקנים מדי שנה. לרוב, בנויה כך שהיא תכלול מים המוחזקים בלחץ ברשת צינורות העוברים במבנה.

מהי מערכת הספרינקלרים השכיחה ביותר?

ברוב המקרים של התקנת ספרינקלרים מדובר על צינורות רטובים (מערכת כיבוי עם מים), מים נמצאים בלחץ בצנרת ומשתחררים מייד על ידי ראשי ספרינקלרים כאשר האמפולות בתוך המתז נשברות כאשר הן מגיעות לרמת חום שנקבעה מראש.

מה חשוב לדעת על התקנת מערכות ספרינקלרים?

בין אם מדובר במבנים למגורים ובין אם מדובר במבנים ציבוריים או מסחריים, את מערכת הספרינקלרים חשוב להתקין רק על ידי חברה המוסמכת לכך ע"י מכון התקנים הישראלי, שיש לה את האישורים הנדרשים ויכולה לבצע בדיקות ותחזוקה שוטפת לאורך השנים. התקנת מערכת כיבוי אש אינה דבר שיש להשאיר בידי חובבנים, יש לקחת בחשבון את מיקום הצינורות הקיימים, צורת המבנה , מהי תכולת הציוד במקום, מוצרי חשמל, לחץ המים במערכת ועוד פרטים רבים נוספים שיבטיחו פעולה תקינה במקרה חירום.

האם צריך לבצע בדיקות למערכת?

כאשר מדובר בעסקים ומבני ציבור, חובה עליהם עפ"י חוק לבצע בדיקת תקינות מדי שנה. הבדיקה מתבצעת ע"י חברות המוסמכות לכך בלבד ואת הדו"ח יש להעביר לשירותי הכבאות בישראל.

חברת 'א.ת מיגון ואבטחה בע"מ' משווקת מתקינה ומבצעת תכנון של כל מערכות כיבוי האש ומעניקה לחברות ולקבלנים את הפתרונות המתקדמים והמקצועיים ביותר בתחום. החברה מספקת אישורים הנדרשים עבור שירותי הכבאות ומכון התקנים הישראלי לכל סוגי המבנים. החברה מעניקה ללקוחותיה חווית שירות מקצועית אדיבה ואמינה המאפשרת לקבל את ההגנה הטובה ביותר שיש. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על התקנת ספרינקלרים מחיר המערכת, בדיקות ותחזוקה נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 076-5400110, או צרו איתנו קשר כאן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם