יועץ בטיחות אש

בישראל קיימים חוקים נוקשים מאוד בתחום בטיחות האש, חוקים שנכתבו, על פי הלשון הצבאית המקובלת, בדם. חוקים אלה חלים על כל מבנה ומבנה ובמיוחד על בתי עסק ומבני ציבור כחלק מתהליכי הרישוי שלהם. במסגרת תהליך הרישוי של העסק, על העסק להציג עמידה מלאה בכל התקנים החלים עליו על פי הוראות בטיחות האש של רשות הכבאות בישראל, תקנים שיכולים להשתנות ממבנה למבנה בהתאם למאפייני המבנה. בכדי להבטיח שאתם עושים את הדברים נכון ולא נגרמים לכם עיכובים ברישוי העסק, מומלץ מאוד לעבוד עם יועץ בטיחות אש.

 

מיהו יועץ בטיחות באש?

כרשות המוסמכת לנושא בטיחות וכיבוי אש בישראל, רשות הכבאות בישראל היא הגורם האחראי להסמיך אנשי מקצוע בתחום בטיחות האש. יועץ בטיחות אש הוא איש מקצוע שרכש את כל הידע והמיומנויות הנדרשות בתחום האש על מנת לייעץ לגורמים שלישיים בנושא בטיחות אש. תפקידו של היועץ יכול להשתנות ממקרה למקרה בהתאם לצרכי הלקוח, אך בפועל אמור היועץ להיות מסוגל לבצע תכנון יסודי של מערכות בטיחות האש עבור כל מבנה ומבנה על פי מאפייני המבנה ומאפייני הפעילות המתקיימת בו ולמעשה להבטיח שמערכת בטיחות האש שתותקן במקום יכולה למלא את תפקידה בזמן אמת וגם עומדת בכל דרישות החוק והתקנות של רשות הכבאות בישראל. עבודה עם יועץ בטיחות באש יכולה לחסוך לכם זמן רב, כסף רב ובמקרי חירום גם חיי אדם.

 

היכן אפשר למצוא יועץ בטיחות אש?

בישראל פועלים מאות יועצי בטיחות אש, חלקם באופן עצמאי לחלוטין וחלקם במסגרת חברות המספקות מגוון שירותים בתחום בטיחות האש. במרבית המקרים מדובר בקציני כיבוי לשעבר, שהסבו את מקצועם לייעוץ בנושא בטיחות אש, לאחר שעברו כמובן הכשרה מתאימה. את ההכשרה של אותם יועצים ואת ההסמכה שלהם קובעת למעשה רשות הכבאות ולא כל אחד יכול להיות כך סתם יועץ בטיחות באש. מציאת יועץ מתאים לא אמורה להיות משימה מורכבת ולכן לא צריך להפוך אותה לכזאת. מה שכן, חשוב בהחלט לוודא היועץ הוא מוסמך ורצוי גם שיהיה בעל מוניטין.

חברת א.ת מיגון היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום הציוד והשירותים לעולם בטיחות האש, ובכלל זה מספקת שירותי ייעוץ לכל סוגי המבנה בתחום בטיחות האש. בא.ת מיגון תוכלו לפגוש צוות של אנשי מקצוע בתחום בטיחות האש, כולם בעלי הכשרה והסמכה על פי חוק וכולם יעשו את כל מה שצריך לעשות כדי להבטיח רישוי כמה שיותר מהיר לעסק שלכם. לפרטים נוספים פנו אינו עוד היום בטלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם