מערכות כיבוי אש לבתי מלון

מערכות כיבוי אש לבתי מלון

בדומה לבתי עסק רבים, גם בתי מלון מחויבים בתכנון והתקנה של מערכות כיבוי אש הנותנות מענה למקרים של שריפות. למעשה, בבתי מלון הצורך במערכות כאלה אפילו רב יותר וקריטי עקב כמות הנופשים והעובדים במקום וסיכוני שריפה המגיעים למשל מהמטבח תעשייתי, שטיחים מקיר לקיר, רכיבים חשמליים והתנהלות האורחים. יחד עם זאת, התקנת מערכות כיבוי אש לבתי מלון אינה עניין של מה בכך ויש לבצעה אך ורק עם חברה בעלת הסמכה הולמת, ולא עם מהנדס או קבלן שיפוצים כלשהו.

 

לחברתנו יש ניסיון עשיר במתן פתרונות כיבוי אש אמינים ומקצועיים לבתי מלון, המלווים בכל האישורים הנדרשים מטעם שירותי כבאות האש ומטעם מכון התקנים. החברה מלווה אתכם בכל אחד מהשלבים לרבות תכנון, ביצוע ומתן שירותי אחזקה למערכות כיבוי אש מכל סוג, כולל חדרי משאבות, התקנת מז"חים, דלתות חסינות אש, בדיקות לחץ וספיקה, תכנון וביצוע של ספרינקלרים, ומתן יעוץ מלא עבור צרכי בית המלון בהתאם להוראות כבאות האש והתנהלותו מול הרשויות.

 

מערכות מבוססות ספרינקלרים

מערכת כיבוי אש לבית מלון מבוססת על מספר מרכיבים ובהם ספרינקלרים שתפקידה להתיז מים ולכבות את האש. כמובן שהתכנון וההתקנה צריכים לקחת בחשבון שורה ארוכה של פרמטרים על מנת שמערכות כיבוי אש לבתי מלון יפעלו בצורה תקינה, ויותקנו באופן אמין ואסתטי. בין היתר יש להביא בחשבון את נקודות ההתקנה של כל הרכיבים, את החיבורים בין הרכיבים עצמם ובינם לבין מערכת החשמל ומערכות תומכות נוספות, את מקורות ולחצי המים וכן הלאה.

לגבי ספרינקלרים, כיום כל מערכת כיבוי אש לבתי מלון תכלול את מתזי המים האלו שנכנסים לפעולה עקב עלייה בטמפרטורות. תפקידם להקטין באופן משמעותי ככל האפשר את התפשטות האש עד להגעת כוחות הכיבוי וההצלה. חשוב לדעת כי מבין כל אמצעי הכיבוי נמצא כי ספרינקלרים נחשבים ליעילים ביותר למיגון אש ומקטינים את הסיכון למוות בשיעור משמעותי במקרים של שריפות. בדד בבד, הם מובילים להשתלטות טובה על השריפה עד שמגיעים כוחות הכיבוי.

מערכות כיבוי אש לבית מלון מתוכננות כך שעם הגעה לסף מסוים של טמפרטורות המים פורצים בצורה אוטומטית ומיידית מהמתזים. הספרינקלרים מופעלים על ידי אמפולה שמלאה בחומר כימי בעל רגישות לחום, סגור באמצעות שסתום. כאשר הטמפרטורה מגיעה לערך מסוים האמפולה נשברת עקב התרחבות החומר, השסתום מתנפץ והמים שנמצאים באופן תמידי בצינור יוצאים החוצה בלחץ חזק. לפיכך מערכת ספרינקלרים נותנת מענה באופן נקודתי רק למקומות בהם פרצה האש ולא בכל המבנה של בית המלון, וכך היא מונעת את התפשטות השריפה ופגיעה לחיי אדם וברכוש.

לפרטים נוספים על מערכת כיבוי אש לבית מלון ולקבלת שירותי תכנון, התקנה, ייעוץ ואחזקה לאורך זמן, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של חברתנו טלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם