מערכת כיבוי אש לעסקים

מערכת כיבוי אש לעסקים

חברתנו עוסקת מזה שנים בתחום מערכות כיבוי אש ומעניקה לבעלי עסקים פתרונות אמינים ומקצועיים עם כל האישורים הנדרשים מטעם רשות כיבוי האש הארצית ומכון התקנים הישראלי. שירותינו ניתנים בכל רחבי הארץ ולכל סוגי המבנים, ותוכלו לקבל מענה מלא מאלף ועד תו עבור תכנון, ביצוע ואחזקה של מערכת כיבוי אש לעסק. כל זאת עם עבודה יסודית וקפדנית עד לקבלת האישורים הנדרשים, לרבות ייעוץ לבטיחות אש עבור קבלת רישיון עסק.

תכנון והתקנת מערכת כיבוי אש בעסק

התקנת מערכת כיבוי אש לעסקים איננה עניין של מה בכך. מדובר במערכות שתפקידן לזהות באופן מהיר ובזמן אמת סיכוני אש עוד בתחילתם, ומכאן לבצע באופן אוטומטי פעולות כמו הפעלת אזעקה, קריאה למכבי האש והפעלת מערכות כיבוי כדוגמת ספרינקלרים. לפיכך מערכות אלו מחייבות תכנון מקדים לצורך התאמה מדויקת למרחב ההתקנה ובהתאם לתוכנית המפרטת נקודות התקנה של כל רכיב ורכיב, כיצד יבוצעו החיבורים בין הרכיבים למערכות תומכות אחרות ולרכזת של המערכת.
כמובן שגם תהליך ההתקנה של מערכת כיבוי אש לעסק חייב להיות מבוצע באופן קפדני ובהתאמה מושלמת לתוכנית, באופן המבטיח שכל רכיב במערכת יפעל בצורה תקינה לחלוטין. כמו כן, לאחר תהליך ההתקנה חובה לבצע בדיקה תפעולית חשמלית המוודאת את תגובת המערכת בזמן אמת. חשוב להדגיש כי מערכת כיבוי אש לעסקים מחויבת על ידי רשות הכבאות ושרק חברה בעלת הסמכה הולמת יכולה לעשות זאת, כדוגמת חברתנו.

לפרטים נוספים על מערכת כיבוי אש לעסק ולקבלת שירותי תכנון, התקנה, ייעוץ ואחזקה לאורך זמן, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של חברתנו טלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם