שילוט לכיבוי אש

שילוט לכיבוי אש

ההתמודדות עם הנושא של בטיחות אש היא התמודדות רב שכבתית, שמתחילה במודעות ומסתיימת בציוד. בגזרת הציוד ישנם כיום אינספור סוגים של מערכות ואמצעים לזיהוי, גילוי וכיבוי אש, הן בצורה אוטומטית והן בצורה ידנית יזומה. אבל האתגר האמיתי וגם הערך האמיתי בהתמודדות עם סיכוני אש גלום דווקא במודעות, שמהווה תנאי הכרחי למניעת סיכוני האש מלכתחילה. בתוך גזרה זו של מודעות לסיכוני האש, שילוט לכיבוי אש מהווה מרכיב מפתח חשוב.

 

שילוט לכיבוי אש– למה צריך את זה?

שילוט, בכל תחום שהוא, משמש בדרך כלל לשתי מטרות: פעם אחת להנחיה ויידוע ופעם שנייה להעלאת המודעות. בכל מתחם הכפוף לפיקוח של רשות הכיבוי וההצלה, ישנה חובה ליישום מלא של מערך מוכנות לסיכוני אש. מערך זה כולל שינויים מבניים, התקנת מערכות גילוי וכיבוי אש ולא פחות חשוב מכך, שילוט. שילוט לכיבוי אש נועד להנחות את הנוכחים במקום כיצד עליהם לפעול ולהתנהג בזמן חירום. השילוט מיועד להכווין לברז הכיבוי, לפתחי יציאה, למעברים בטוחים וכן הלאה. הוא מיועד לפרט פעולות עיקריות שעל הנוכחים במקום לבצע בכדי להתגונן מפני האש והוא מיועד גם להעלות את המודעות לסיכוני האש בזמן השגרה.

 

מרכיב המודעות באמצעי שילוט

כאמור, מרכיב המודעות הוא מרכיב מפתח בכל סוג של שילוט ולבטח במקרה הספציפי של שילוט לכיבוי אש. ככל שאדם מרגיש בטוח יותר במקום בו הוא נמצא, כך פוחתת הערנות שלו, המוכנות שלו והמודעות שלו לסיכונים האפשריים. אנחנו כמובן לא רוצים לקבע מצב של פחד תמידי, אבל אנחנו בהחלט רוצים לשמר את סיכוני האש בתודעה של הנוכחים במקום ואת זה בדיוק מסייעים לנו לעשות שלטים המפוזרים מכל עבר ומזכירים לנו פשוט להיזהר.

 

חברת א.ת מיגון ואבטחה מציעה מערך שלם של פתרונות התמודדות עם סיכוני אש ובכלל זה ציוד כיבוי, הדרכות וייעוץ מקצועי וכמובן שילוט לכיבוי אש לרבות שילוט הכוונה, שילוט הוראה והנחיה ושילוט להעלאת המודעות. לקבלת מידע נוסף וקבלת מענה לכל צרכי השילוט בנושא בטיחות אש, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 076-5400110 ונשמח לסייע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם