תחזוקה למערכת כיבויי אש

תחזוקה למערכת כיבוי אש

תחזוקה למערכת כיבוי אש לא רק מחויבת בחוק אלא מהווה פרוצדורה חיונית להבטחת שלומם של השוהים במבנה ולרכוש הנמצא בתוכו. אמנם מערכות כיבוי האש המודרניות הינן אמינות ביותר במידה והן מותקנות בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב. יחד עם זאת, עקב חשיבותן הגבוהה של מערכות אלו לחיי אדם ולרכוש, ישנה חובה לתחזוקה למערכת כיבוי אש על ידי חברות מאושרות לכך.
כחלק מהמענה המקיף שמספקת חברתנו בתחום פתרונות גילוי וכיבוי אש, אנו מספקים שירותי תחזוקה למערכות כיבוי אש באופן שוטף ובהתאם לאמור בתקן 1928. אנו שמים דגש רב על מתן שירות אדיב ואמין מבלי להתפשר על עבודה איכותית ומקצועית, אשר מעניקה את ההגנה הטובה ביותר ושקט מקצועי ואישי ללקוח.

 

כמה מילים על תקן 1928

תקן 1928 מטפל בין היתר בכל הקשור לתחזוקה התקופתית של מערכות כיבוי אש מבוססות מים ומכיל בתוכו גם משאבות ספירנקלרים. מדובר בתקן שמבוסס למעשה על התקן האמריקאי NFPA25 שאומץ בישראל, והוא מתלווה לתקנים אחרים שיש לעמוד בדרישותיהם כגון תקן בטיחות באש 1220, תקן 1200 ועוד. תקן 1928 נועד להגדיל את רמת הבטיחות ולהציל חיים בכל הקשור לשריפות. בין היתר הוא קובע כללים לגבי תחזוקה למערכת כיבוי אש כגון אופן הבדיקה ותדירותה, וגם מטפל בכל הקשור להפעלה של מערכות כיבוי אש.

כך למשל, התקן מתייחס לספרינקלרים, מערכות מים-קצף, זקפים וזרנוקים, כאשר לגבי ספרינקלרים יש לבחון את פריסת המתזים, את מיקומו של כל מתז לפי הצרכים והמאפיינים של הפעילות במבנה, כמו גם את תקינות הצנרת שמובילה מים לספרינקלרים, לחץ אוויר, רגישות זרימה בראש המפעיל ורכיבים נוספים שחייבים להיות תקינים לחלוטין. חשוב להדגיש כי הלקוח עצמו אינו צריך להיות בעל ידע בתקנים הרלוונטיים לתחזוקת המערכת שלו, שכן חברתנו נותנת את המענה המתאים לכל סוגיה.

לפרטים נוספים על תחזוקה למערכת כיבוי אש ולקבלת שירותי תכנון, התקנה, ייעוץ ואחזקה לאורך זמן, הנכם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של חברתנו טלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם