בדיקת מערכת כיבוי אש

בדיקת מערכות כיבוי אש

מערכת כיבוי אש היא מערכת שחייבת לפעול בצורה מושלמת ברגע האמת. כל כשל במערכת ברגע האמת, יכול לייתר את כל ההשקעה שבוצעה בה בהקמתה ובתחזוקתה לאורך שנים, וזה עוד לפני שדיברנו כמובן על ההשלכות הפוטנציאליות החמורות של כשל כזה על חיי אדם ורכוש. בדיוק מהסיבה הזאת, בדיקת מערכות כיבוי אש היא חלק בלתי נפרד ממחזור החיים של מערכות אלה, שחייבות להיבדק באופן קבוע ובתדירות גבוהה על מנת להבטיח את תקינות פעולתן בכל עת.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מה כוללת בדיקת מערכת כיבוי אש?

אם בעבר התבסס התחום של כיבוי האש על עמדת כיבוי עם מטף, שני מחבטים וצינור מים, הרי שהיום מדובר במערכות מורכבות שאחראיות על מיגון פאסיבי ומיגון אקטיבי באמצעות מנגנוני גילוי אש ועשן ומנגנוני כיבוי אוטומטיים. בהתאם לכך, קיים מגוון רחב של בדיקות שאותן ניתן לבצע סביב מערכות בטיחות אש, בדיקות שיכולות להתמקד ברכיבים ספציפיים או היבטים ספציפיים של פעולת המערכות וכן בדיקות אינטגרטיביות שמיועדות לבחון את התפקוד המלא של כל אמצעי הכיבוי המיושמים במבנה כיחידה אחת בעלת מטרה אחת.

 

מהי הבדיקה הנדרשת לכם?

ובכן, בכל מה שקשור לנושא של בדיקת מערכות כיבוי אש, אתם לא צריכים לנחש שום דבר. רשות הכבאות וההצלה בישראל קבעה שורה של בדיקות שיש לבצע לכל סוגי מערכות בטיחות האש, וגם קבעה את התדירות שבה יש לבצע כל בדיקה ואת הגורם המוסמך לבצע אותה. אתם רק צריכים לוודא שאתם עומדים בתקנות האלה ואת זה תוכלו לעשות באמצעות עבודה קבועה עם חברה המספקת שירותי בטיחות אש וייעוץ בטיחות אש, חברה שגם תנהל עבורכם את כל לוחות הזמנים של הבדיקות ותבצע עבורכם את הבדיקות הנדרשות על פי חוק. בהיבט זה חשוב להדגיש שהצורך בביצוע בדיקת מערכת כיבוי אש הוא צורך שבראש ובראשונה נובע משיקולי חיים ומוות ולא משיקולים רגולטוריים למיניהם. ישנה חשיבות עצומה לעריכת בדיקות אלה, גם לאור הצורך לעמוד בדרישות החוק, אבל עוד הרבה לפני כן, בכדי להבטיח את שלום הנוכחים במקום.

חברת א.ת מיגון מקפידה מאוד בביצוע בדיקות בטיחות האש שלה, בדיוק על ראיית עולם זו. החברה, שנחשבת לאחת החברות המובילות בתחום בטיחות האש בישראל, מבצעת את כל סוגי הבדיקות למערכות גילוי וכיבוי אש ועושה זאת על פי מתודולוגיות ייחודיות שמבטיחות את תקינות המערכות בשעת אמת. לקבלת פרטים נוספים על שירותי הבדיקות של א.ת מיגון, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 076-5400110.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם